LIVET LEKER

Min uppdatering är ju bäst. Men iallfall har åkt till amandeus minst en gång i veckan och sovit där, så mysigt. Sen har thorengalan varit och den var grym. Ja det har hänt mycket. På julafton var vi hos mormor. Fick skorna på bilden, smink och smågrejer, var rätt mysigt igår. Dagen efter Firade vi lilla julafton hos pappa Och sen Lekte jag med Ida, en sån bra vän. Den 26 följde jag med Sofia till Kistagallerian och den 27 åkte jag och sov hos Amadeus Och sen den 28 kom Ida Och sov hos mig och idag har vi gått runt på stan och ahoppat grejer Oxh sen träffade jag Rebecca, Emma och Sofia och pratade om nyår, känner att nyår kommer bli grymt. Ska vara med tjejerna från stan och Sara och Ida ska också va med. Ja året kommer sluta bra.              









 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0