THIS IS AWESOME

haha jag har inte uppdaterat sen i måndags , men jag har varit i skolan och haft de trevligt med girlsen,
igår så skulle vi ha thorenspelen men blev olika uppdrag istället på stan, det var askul men drygt att det regnade bara, antonia badade i fyrisån, vi skulle sjunga för olika lärare, ta kort med randoms, lösa matteuppgifter osv
sen åkte jag&felicia till philippa i Sigtuna, det var mysigt där och dom är ju så grymma på att sjunga, sen satt vi på Valvet ett tag och sen åkte vi hem och jag sov hos mormor, så idag kom jag hem för en stund sen, så ikväll blire fest med felicia,philippa & kanske antonia hänkar på också, hare gött alla! ;)
kolla INSTRAGRAM istället : artigsomfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0