I LIKE IT LIKE THAT

veckorna bara går ju, haha! onsdagar är verkligen sega dagar i skolan, jag dör, somnade lite på svenskan också och nästa svenskalektion ska vi hålla föredrag i två minuter, kul, fast nää. men tänkte prata om modellandet, gu' va jag kommer låta ego.. inte alls kul aja whatever något man är lite stolt över iallfall, ja på fredag ska jag till Acne och ha möte med dom, får se om de blir något , då skulle jag få 5000 för't, cash is king och på lördag ska jag jobba för någon josefin och de får jag 1000 för och sen på kvällen blire att va med brudsen, då äre kulturnatten, ska leka med lollo,maja&ida, myyysigt vääärree, så det är min helg, känner att den kommer bli grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0