WE'RE BEAUTIFUL LIKE DIAMONDS IN THE SKY

blev en natt i söderfors hos becca med lollo, vi delade på en liten sänga allihopa, fyfan va trångt haha!
på morgon så drog vi till ica och köpte massa onyttigheter och kollade på en kulfilm och sen tog jag 13:20 bussen hem, för skulle till synoptik,så skaffat mig två nya glasögon då, nu har jag precis duschat och sitter och kollar på bilder. Vill bara säga att jag älskar alla mina underbara vänner, ni är så grymma på alla sätt, ta åt er!
imorrn ska jag nog inte göra något, bara ha det allmänt chill och på onsdag ska jag leka med antonia&phillippa, mys och på torsdag med maja,becca&lollo, känner att det är fullfart, but i love it
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0