INSECURITY KILLS ALL THAT IS BEAUTIFUL

gu' va jag känner mig starkare än vad jag har varit förut.
om någon skulle säga någt dumt till mig nu så skulle jag bara fuck it,
jag bryr mig liksom inte, orka vara negativ och jag är faktiskt nöjd över min längd nu,
tycker det är snyggt med långa smala ben (fast ska träna de lite mer)
och sen har jag faktiskt fått komplimanger för min längd,
det är nog mest med allt det här modellande, de har fått mig att bli starkare och tro på sig själv,
så mitt självförtroende är på topp, för de mesta just nu och de är ju då man mår som bäst,
som nu älskar jag skithöga skor, skulle inte skämmas att gå med såna direkt.
allt det här modellandet är så sjukt egentligen, hade man aldrig trott
och att jag tjänar lite pengar på det med (bara ett plus) och det har fått mig att må bättre inombords också.
(inte pengarna, om ni skulle tro det)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0