jo så varee

ja i fredags så fick jag veta att jag hade mvg på svenskaprovet, naajs
men iallfall vi åkte till stan efter och dryga lite och sedan till tärnsjö
och var med henrik,marrtin och två andra killar som jag inte vet vad dom hette
men det var väl helt okej, dom var rätt tråkiga, men som tur var så
skjusade martin oss till våla så vi slapp vänta en timme där, så vi kom till tierp
klockan tre på natten och fyfan va vi var trötta, så sov vi hos idaaa, härligt
och idag skulle maja till gävle så det blev jag&ida, vi åt och jag fixade henne lite
för skoj och sen gick vi ut i tierp och chilla och sen åkte jag hem óch chillade med mina älsklingar
en bild från i somras med mina brudar

Kommentarer
Postat av: Alex

man kan tro ni är 10 år ;p

2012-05-07 @ 00:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0