JAG SÄGER OA SOMMARLOV JAG SÄGER OA SOMMARLOV!

i måndags så tränade vi först i kyrkan i en och en halvtimme, sen åt vi avslutningslunchen som inte var så god,
sen drog jag,ida&milla till ida och milla började fixa henne, sen gick vi till frisören och hon började klippa mig och locka lite, sen gjorde milla klart allt på mig och vi var i kyrkan kanske två timmar, så drog vi på balen och satt där och åt och kollade på underhållning, sen drog vi till ida, men det var bara jag som sov där och igår gjorde vi inte så mycket, men mot kvällen åkte jag,becca,maja&ida till uppsala och chillade där sen mot natten åkte vi till beccas kompisar och sov däär, fick en timmessömn där så när jag kom hem halv tio på morgonen la jag mig och sov i fyra så nu mår man bra igen, bra start på sommarlovet iallfall. kommer att sakna mina tjejor sen i höst, men då tar vi nya tag och hoppas inte man blir mobbad haha
de två första bilderna har maja tagit och jag hoppas jag får lägga ut dem (döda mig inte annars)
















Kommentarer
Postat av: sara

ta bort den första bilden hahahahhahaha hatar den

2012-06-13 @ 16:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0