olabodala

ja igår var det en intressant dag, kallt som fan vare, jävla regn
vi skulle inte vara på mikas, vi skulle vara hos fotografen, så vi hittade dit till slut haha
var där i två timmar ungefär, fotografen och hon som fixa mig var jättetrevliga och roliga,
så jag trivdes och det var kul och hon gjorde värsta coola sminket på mig, sen när jag kom hem
så kom ida och hon sov här och hon åkte med bussen nyss, imorrn ska jag till stockholm igen
då ska jag tydligen göra reklam för mig själv eller nåt, heemskt om jag får säga det haha aja
nu ska jag chilla lite och min kära bror kommer och sover här inatt, mycket trevligt




håret, kanske ska gå såhär i skolan? är ju rätt skönt då är allt hår borta haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0