finfinarefinast bild

kom hem igår och det var på ett sätt sköönt, borta bra men hemma bäst right? ;)
vi har inte gjort så mycket jag&alex, mysigt på midsommar iallfall var hos hans mormor
satt och spelade spel med hans syster och lillebror och sen gick vi till stranden och gjorde en brasa
lite roligt att jag har gått ner två kilo när jag var där, fast det är ju inet bra för mig men aja
kom in på thoren iallfalll wohoppps, eller milla har ju sagt att dom ta in alla men ändååå happpyfaceee
sen ska jag på någon modevecka i augusti som mamma har tagit ja till att jag ska va med på haha
igår när jag kom hem träffade jag maja och vi satt ute och pratade, det var sköönt som faen
idag ska jag leka med idaaaa och kanske maja för hon skulle göra annat , så vi får seee, provade min bikini och mina byxor som jag hade köpt förra eller förrförra veckan och båda satt perfekt halibalai, tänkte nog sola nu när solen kommer fram mellan molnen och tänka att jag är utomlands och ja jag är avundsjuk på lollo&wilma haha
kände för den här fina bilden på maja
 

Kommentarer
Postat av: maja

Drogad <3

2012-06-28 @ 17:24:40
Postat av: sara

vi borde ha grillkväll snart tjejor

2012-06-28 @ 20:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0