Someday, I will find my way back

åh jag vill göra något helt jävla crazy just nu, men känner nog att jag måste bli helt frisk först haha
också ska man till stockholm själv på måndag, jag går runt där med alla 08or och dom kommer ju kolla konstigt på mig när jag går runt där och vet inte riktigt vart jag ska gå haha aja kommer nog gå fint ändå, så på tisdag äre ön häärligt väärre blir med becca och kanske melina, gryymt ,aja vafan kul liv, mojje var faktiskt jättesöt mot mig hos danne, kul att han trivs med mig iallfall woopi nu ska jag fortfarande sitta här rastlös aja och jag saknar mina tjejor och nästa vecka om jg är helt frisk vilket jag verkligen hoppas då ska jag bara göra spontan grejer
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0