LOVE

ja, va ska man säga? 
jag var på kryssningen i helgen och det var okej kul, sen hade jag idrottsprov igår, debatt idag och nu läser jag snabba cash, för ska ha läst halva tills imorrn för ska göra en läslogg och nu är jag på sidan 103, så jag har läst en del i kväll. varit ensam hemma och tagit det lugnt bara. det är fan bara 7 dagar kvar i skolan, förjävla härligt. de här dagarna har varit sköna i skolan också, bara skrattat för mycket varje dag och haft de chill med alla glada människor. nu ska jag fortsätta läsa och sedan sova. kul inlägg men aaja
gu' va jag saknar sommaren när jag ser den här bilden. dem dagarna var bäst och ni är bäst. punkt slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0