Orkar inte ibland

En sak som jag kan irritera mig på och bli ledsen på är när folk säger att jag är för smal, måste äta och ser äcklig ut. Jag kan inte göra något åt det, jag är naturlig smal och jag tränar, och så smal är jag inte heller, jag är normalsmal och det är inte ens kul att bli kallad anorexia och sånt, tycker ni ens att det är snällt? det är precis som att kalla en tjock person för fetto, det är precis samma sak, även fast vissa inte tycker det. men som sagt ah fast sen finns det ju massa avundsjuka människor också som bara vill kränka en och är så missnöjd med sin kropp, varför kränka ner andra när man själv mår skit? i don't get it iallfall, aja nu ska jag ha det mys med min älskade bror&mamma och jag ska ÄTA godis och jag åt faktiskt på donken tre gånnger igår så jag ÄTER mat, trust me.. och jag kan säga att jag är helt okej nöjd med min kropp
 

Kommentarer
Postat av: lollouise

du är hur fin som helst precis som du är! :)<3

2012-08-26 @ 21:05:04
URL: http://louisehedqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0