I thought that you’d come back for me

ja idag så vare grymt jobbigt på idrotten, simmade 57 längder
och sammanlagt blev det 100 såå mvg till mig ehehe, men fyfan
va slut jag var efter, var som en sengångare, sen har jag bara kollat bb
och tränat, nu ska jag plugga till svenskaprovet imorrn och lite engelska
känns bara så jobbigt att allt kommer på samma gång, fan nästa vecka har
jag två nationella , en på onsdag och en på torsdag, känns ju kul, tur att
det är några dagar som man e ledig på sen, match imorrn också, så jävla otaggad
vill inte ens haa, men stockholm ser jag verkligen fram emot och valborg, idag fick jag mina nya
byxor också, satt som smäck, gud va jag skriver haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0