ldaslds

hela dagen igår gick skit kan man säga. först så strula tåget, så vi fick stanna i arlanda och ta nästa,
sen in i stockholm och leta efter tunnelbanan vi skulle med, så missa vi den , så fick vi ta nästa,
så in i massa affärer,sen fick vi vänta i en timme utanför globen, så när vi kom in och drygade där inne, så
tappade maja sin mobil under platserna, så killarna som jobbade i baren fick hämta den, haha. sen att vi får veta typ kvart över åtta att det är inställt, då blev jag väldigt besviken. varför säger dom inte det direkt? det var för att dom fick veta det typ halv åtta eller nå sånt. Det stod att hon var utmattad, men om hon var det så mycket kunde hon väl vila hela dan och sen gå upp dom där 3 h, hon behövde bara stå och sjunga eller så kunde dom spela in så man kunde höra henne eller att hon kunde komma upp till scen. det var väldigt mycket folk där och alla blev väldigt besvikna, jag tycker det var dåligt av henne. Sen fick ju dom ta bort allt från scen med alla lastbilar och det tog ju en stund, men vi muppade ute med kameran, så vi hade kul ändåå, tack maja&sara , haha! men ja, så var min dag. jag orkar inte ens tänka på det mer. nu ska jag spela sims och bara vara. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0