some day

fick min bikini idag, najs de
så ingen musik imorrn, så det blir sovmorgon, sen teknikprov
det går går som det går, imorrn ska jag kolla på min match, som sagt, 
jag är ju skadad, men är mycket bättre i benet, så sen drar jag&ida till karlholm
och busar, hoppas på trevligheter iaf,  nu är jag inte lika rädd för lördag fast jag var inte så jätterädd ändå men lite tankar har man väl omkring det
för jag vet vad som kommer att hända om jorden går under
och det är inte för den där jävla bibeln, bibeln är bibeln, gud skapade inte människorna
allting är inte sant i den och gubben har fan haft fel förut
och jag tror han gör ett misstag igen. jag tror faktiskt inte
man kan veta när jorden kommer gå under.. some day is some day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0