inget att säga varandra mer

ja, på torsdagen efter träning så blev det bara hem och äta och duscha
sen drog jag  till becca, så majas familj skulle bada vid höfte så vi följde med dit
sen fick vi skjuts  av pontus hem på mopeden, så sov jag hos becca,
så igår var vi i rullsand, maja åkte dit med sin  familj men hon lekte med oss,
sen på kvällen drog vi på grillkväll hos sara, alltid lika kul!
skulle sova ute, men jag pallade inte med alla mygg så jag gick in och sov, det gjorde becca med
och idag fick man vakna tio över nio , så skjusa beccas mamma hem mig, så jag har sovit i 6 h ungefär,
men kan inte somna om nu när jag är hemma, smaaart där. och idag äre båtfest med, ska nog vara med becca&maja först, sen blire väl att vi leker med lollo,wilma,sandra&eveliina
och jag behöver packa tills imorrn också
kommer bli så jävla underbart med alla brudar, känner att det kommer gå bra för oss där med, så dalecarlia cupen, here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0