Welcome to my silly life

värsta cooling jaaa, fyller om en månad, ayeah
hmm.. tänkt på ann i top model,
hon är väldigt smal,lång och ja inte direkt jättefin
hon är fan precis som mig, fast hon är mycket smalare då,
heelt sjuukt, inte kul att bli retad för att man är lång
det är bara jobbigt... menmen nu ska vi inte deppa här
O.C & OTH är bästa serien iaf ni ville veta
vill ni veta en till sak ?
jag är rädd för att dö,bli tjock, förlora mina närmaste,
misslyckas,för att alla tycker att jag är ful, för att jag är för lång
finns massor med där, jag skulle gärna ha skor med klacker,
för det är gryymt snyyggt, men nej.. är för lång, vill ju inte skämma ut mig precis
såååå ni som är korta, ni har bra tur, men tar ett leende på läpparna bara 
det är inte så jävla lätt att ha bra självförtroende, jag försöker verkligen ha det varje
dag, men det är inte så lätt att inte jämföra med andra, man duger som gör,
fine, det är ju så, men så äre inte nu, alla vill alltid ändra på någonting,
alla har jag fel dom vill ändra på, jag har allt för många jaa..
det var lite jag har skrivit nu,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0