sanningen svider, men det äre värt om man verkligen vill höra sannigen

igår klickade jag hem lite kläder som jag  hittade.
häärligt de, var ett tag sen, så blev runt  1500 kanske
så sen kom maja&becca, becca ville dra till gårn så vi hänka med dit
där var väl helt okej, kollade på en skräckfilm där och sen var wilmas mamma
så snäll så hon skjutsa hem oss, haha :)
och idag vaknade jag av att milla kom och drygade sönder mig i sängen, hatar fan att bli väckt..
men idag blire att spela sims och bara chilla i sin ensamhet, för jag orkar intevara påbadet
och mitt huvud klarar inte av solen, såå bättre att sitter här ínne då, då kan jag llika bra
städa hela lägenhet innan dom kommer hem, så mammi blir glad ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

klart vi ska leka någon dag :)!

2011-08-27 @ 21:51:37
URL: http://wilmaberglundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0