I look inside of myself, and try to find someone else

idag äre en sån dag jag har världens dåligaste självförtroende..
jag känner mig deppig och vill bara lyssna på musik i mina headset och tänka,
men dom funkar ju inte heller, cpskit..
jag hatar att man alltid måste känna sig perfekt och att man alltid vill ändra på något
plus att det bara är väldigt jobbigt att kolla sig i spegeln och se alla fel man har.
det får mig att må illa och tänka på allt äckligt jag har ätit.
jag ska fan sluta med godis på riktigt nu, för jag har fuskat lite med att ätit glass.
så inge mer. jag ska försöka äta mera grönsaker fast jag inte alls tycker det är gott,
välja nyttigare val. jag står inte ut med hur jag ser ut just nu.
och om ni tror jag ska banta, så ska jag inte direkt göra det, inte det jag är ute efter.
för det är så jobbigt att man jämt ska jämföra sig med andra, det gör jag grymt mycket,
fast man inte ska göra det, men det är svårt och se alla kroppar som tjejerna har i tidningar och på tv..
det är sjuuukt hur mycket det förstör ens hjärna. Det är det som gör så att man inte trivs med sig själv.
jag har ofta väldigt dåligt självförtroende, men jag försöker att inte ha det, men det är svårt.
jag inte heller ta in om någon säger en komplimang till mig, det tar jag alltid som ett skämt.
det är jobbbigt att vara i tonåren, menmen...
skönt att skriva av sig ibland,eftersom det är svårt att prata om sånt och andra saker


Kommentarer
Postat av: LENNART!!!!

skärp dig, du behöver inte ändra på dig ett dugg :) <3

2011-08-22 @ 20:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0