lataste

haha världens lataaste människa här!
inte gjort ett dugg idag,
bara kolla tv&suttit vid datan, ätit lite granna då.
haha snacka om latmask.menmen!
ska nog inte göra nå mer ikväll trorjaa
om jag inte drar till pappa,fast då ska millapilla hänka på isf
men slappelislappslappdag idag, fast de är med sköönt
men tur att jag har trääning imorrn då (y) får röra på mig.
eller jag ska ut och springa nu? hmm.. nej nu får jag ge mig.
jag ska ändå röra på mig imorrn, haha (a)
fortfarande sovtröjan på mig och kommer nog ha hela kvällen med.
om de inte libr ändrade planer, vilket jag inte tror de blir. hah
men aaah nu ska jag inte skriva mer, föör mycket egobilder efter
varandra tycker jag då allt
seeeeeeeeeyaaa (h''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0