tralala

ska också börja med sånt här, bara för trööök

 Dag 1 – Presentera mig själv. 
Dag 2 – vad jag tycker om skolan.
 Dag 3 – Mina föräldrar.
 Dag 4 – Det här åt jag idag.
 Dag 5 – min humor.
 Dag 6 – Min dag.
 Dag 7 – Min bästa vän.
 Dag 8 – om mina djur
 Dag 9 – Min tro.
 Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
 Dag 11 – Mina syskon.
 Dag 12 – om fotbollen.
 Dag 13 – Den här veckan.
 Dag 14 – berätta om en högtid
 Dag 15 – Mina drömmar.
 Dag 16 – mitt självförtroende
  Dag 17 – Mitt favoritminne.
 Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
 Dag 19 – Detta ångrar jag.
 Dag 20 – Den här månaden.
 Dag 21 – en kul grej.
 Dag 22 – vad jag blir glad av.
 Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
 Dag 24 – Det här får mig att gråta.
 Dag 25 – En första. 
Dag 26 – Mina rädslor.
 Dag 27 – Min favoritplats. 
Dag 28 – Det här saknar jag
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0