Things are changing

ibland önska jag att de var vi igen.
det var liksom du&jag, vi var nästa varje dag
och jag trivdes med dig och din familj,
allting var så bra då. du var verkligen min bästa vän
och vi har så många minnen ihop, man kan skratta när
tänker på dom, haha..
men sen i 7an förändrades allting,
du blev annorlundare och började vara med en annan
och till slut så har de blivit ni två, det svider lite granna faktiskt
för nu är de ni två, alltså verkligen ni två
hon bara kom och förstörde...
jag som trodde de skulle vara bra hur länge som
helst mellan oss, men vi är knappt med varandra längre
snackar isf i skolan lite då och då, men de är jobbigt
fast jag har en otrolig underbar bästa vän just nu
och jag hoppas att hon och jag är bästa vänner ett bra tag iaf
så har jag tre andra bästa vänner också, ni är otroliga också
men bara så du vet, man ska aldrig säga föralltid för de blir inte
så till slut. det är klart man vill ha de som förr, men ändå inte
har ju de rätt bra just nu ändå, för jag vet att de aldrig kan bli som förr mellan oss
det känns jobbigt, men jag har börjat vant mig med att de är såhär.
att se er två skratta ihop, så som vi skratta tsm och allting
men jag tar allting som du gör och skriver om henne som nypa salt och försöker
att inte tänka på de, bara kolla på alla videosar&bilder och minnas tillbaks helt enkelt
men du får ha de så trevligt med din nya halva.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem ?

2010-12-05 @ 21:19:24
Postat av: Anonym

hmmm... börjar på w iaf

2010-12-05 @ 21:21:43
URL: http://wiickpeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0