fett schhhtek

DAG 15, MINA DRÖMMAR

oj , mina drömmar .. hmm
jag skulle gärna testa att vara modell
en dröm är iaf att gå på en catwalk, ehee
men annars få ett bra jobb som jag känner bra på
och får en lyckad framtid iaf, eller en lycklig annars
få träffa Tyra Banks också, åka till USA , new york och se mycket i världen
eller bli typ chef över någon modetidning eller så. :)

DAG 16, MITT SJÄLVFÖRTROENDE

jag har inget bra självförtroende om jag ska vara ärlig
ibland så kanske, men för de mesta nej
jag är en sån som ska jämföra mig med andra
så då blir ju att man tycker att man är ful
och att man tycker att man inte är bra på något
eller såå. jag måste få bättre självförtroende
men de är svårt ju, för jag kommer ju alltid jämföra
till och med på stan kan jag skämms för jag är såå ful
jag är säärbarn vet. men aja, så kan de vara
till och med vart ledsen för att jag är såå ful.


Kommentarer
Postat av: loooolllo

du är dum som tycker så . du är sjukt fin .

2010-12-22 @ 18:28:27
Postat av: sand

wiickis du är asfin, sluta tyck så!

2010-12-23 @ 00:43:06
Postat av: Anonym

wiick, du ser ju jätte bra ut precis som du gör, och allt du gör ,gör ju du bäst på ditt egna sätt, så försök sluta jämföra dig med andra, för du är perfekt precis som du är. /en vis

2010-12-27 @ 00:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0