<3

DAG 3 MINA FÖRÄLDRAR

min mamma är världens bästa mamma!
jag älskar dig mest i hela världen.
dig kan man säga vad som helst till
och prata om allt, alltså vad som helt, kul ju
du är inte sträng eller något, rolig&sköön
precis som du ska vara!
så tack för att du finns

så min pappa, jag har inte så mycket kontakt med
han eller jo, fast umgås inte med han..
när han en gång sket i mig,
så skiter jag i dig nu, jag orkar inte hålla på längre
även fast jag vet att du älskar mig och de,
men jag har gett upp hoppet om att de ska bli som vanligt
även fast jag kan sitta och tänka ibland
 '' åh va roligt de skulle om jag hade en pappa som brydde sig mera ''
om man kollar på filmer, eller de är ju skådespeleri, men de är ändå
så äkta, fast ändå så vill jag inte bo hos han eller något längre
jag har inte lust längre, jag vill&jag orkar inte. jag pallar inte mer
nu har de blivit såhär. även om man ska få sin andra chans
skiter de sig när du ändå får en ny tjej och milla är din favorittjej
jag har liksom alltid vara den fula, och milla den snygga,
hon du ska visa upp och allt, jag har bara funnits där på sidan
även fast jag vet att du inte vet hur du ska vara mot mig ,
men ändå... jag orkar inte längre, de blir bara fel då
du har ditt liv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0