en för tidig morgon

GOD MORGON
kul att jag vakna ungefär nio.. måste jag ju vänta tills milla vaknar
och inte vet jag hur man sätter på tv här hos pappa
helt säämst, men får väl försöka. annars kommer jag ju tråka ihjäl
och då kan man dö, hahaha
ska ha träning halv tre idag trorjaa, blir fullfart med träningar&matcher nu,
undra hur jag kommer orka, eeh skiter man väl i......
förlåt, men jag är helt dööööödd och trött
fast då kan jag ju gå och sova säger ni, men de kan jag inte alls de
men nu ska jag sluita sjabblababbla.
HEJDÅ BLOGGEN

Kommentarer
Postat av: Olainatasha

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-10-18 @ 11:58:28
URL: http://olainatasha.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0